2020 het jaar van doorbijten

Het was een heftig jaar, dit afgelopen jaar. Door Corona beleefden wij allemaal een rare tijd. Niet naar school, thuiswerken. Geen uitjes en etentjes buiten de deur. Geen familiebezoek en feestjes.

Voor menigeen was het behoorlijk doorbijten en op het tandvlees lopen de afgelopen maanden. Wij hebben allemaal veel voor de kiezen gehad. Spreekwoorden en gezegdes genoeg in onze Nederlandse taal die op deze situatie van toepassing zijn.

Met name dat doorbijten dat doen wij allemaal geregeld en leidt vaak tot klachten in het hoofd - halsgebied. Klachten als hoofdpijn, oorpijn, aangezichtspijn, brok in de keel en kiespijn zonder tandheelkundige oorzaak komen vaak voor a.g.v. ons "doorbijtgedrag". Precies de klachten waarmee u uitstekend terecht kunt bij de orofaciale fysiotherapeut, ook wel kaakfysiotherapeut genoemd.

Neem bij klachten of vragen over uw klachten gerust contact met ons op. Dan kijken we samen wat wij voor u kunnen betekenen.

Iedereen voor nu een hele gezellige, huiselijke kerst. Maak er warme en vrolijke dagen van. En laten we allemaal in het nieuwe jaar veilig en gezond beginnen.

Featured Posts
Posts Are Coming Soon